Wednesday, August 25

Happy Birthday Chucky!


오늘창혁오빠의생일입니다..우리는 6 개월 동안 서로를 보지 못했어요..와!그렇게오래입니다!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ~~그는매우좋은사람이다~날돌봐아주 많이~내가아주감사하고 있어요,정말 정말감사하!!오빠,잘다녀오십시오!언제휴가중에내가오빠방문할 것입니다!약속!!^^

translation: today is changhyeok oppa's birthday. it's been 6 months since we met each other. wah, it is long!kekekekeke~he is a very nice person~he takes care if me very much~i'm very grateful, really really grateful!! oppa, bon voyage! i will visit oppa during my holidays!i promise!!

No comments:

Post a Comment